برای تو که ثمره ی یه عشششششق بینظیری

نامه ای به دو تا عشق زندگیم

1396/11/17 16:44
نویسنده : مامان سمانه
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم،زندگیهای من.. 

عزیز دل مامان تو از یه خط قرمز کوچولو تبدیل به یه قلب با تپش زیبا شدی و همینجوری داری به سلولهای بزرگتر تبدیل میشی، داری درون من زندگی میکنی ومن حاضرم تموم دنیامو برات بدم نفسم، تو زندگی مونو عوض کردی،شدی تموم عشق و زندگی من و بابا امیر، خیییلییییی خییییییلییییییییییی دووووسسسسست داااااارییییییم پاره تنم،،

بابا امیر خیلی دوست داره تو هرچی زودتر بزرگ شی و شکم مامان قلنبه تر شه، بابا امیر خیلی مهربون و دوست داشتنیه عزیزم حالا وقتی بیای پیشمون خودت میبینی و میفهمی که مامان چی میگه.. بابایی هر شب میاد و کلی باهات حرف میزنه و قربون صدقت میره و میبوستت  ،تازه گاهی شبا هم برات قصه میگه ولی قصه هاش خیلی خنده داره کلی با هم میخندیم آخر شبی.

دردونه ناز مامان،  بابا امیر خیلی مهربونه همش مواظب مامانیه که خدایی نکرده اذییت نشیم،هرجا میریم حواسش بهمون هست، بابا امیرو خیلیییییی دوسش دارم چون دنیاش خلاصه شده در « من و تو » ، همیشه در کنارمه وباهاش آرامش و آسایش دارم.، وخدای مهربون و شاکرم بخاطر وجودش و البته وجودت و از خدا میخوام که به بابا جون و شما سلامتی بده تا همیشه کنار هم سلامت و خوش باشیم...همه زندگیه مامانی

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)