برای تو که ثمره ی یه عشششششق بینظیری

مرد کوچک خونه ما

1397/2/24 16:47
نویسنده : مامان سمانه
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان, امیدوارم که خوب باشی عسلم...

پسرم میوه درونم, نه تو مرا دیده ای ونه من تو را,بی صبرانه مشتاق دیدارت هستم, میدانم که وقتی چشم باز کردی میشناسی مرا.. مادرت را.. و پدرت را که دنیامه...

پسر گلم دو روزه که ما تنهاییم و بابا امیر رفته ماموریت خارجه,,آلمان,, و این بخاطر قدمهای پر برکته توعه قند عسلم ومن خدارو شکر میکنم بخاطر وجود پاکت پسر قشنگ مامان, ما فعلا خونه مامان شهنازیم, تا انشالله بابایی برگرده, 

بابا امیری زنگ میزنه و حال گل پسرشو ازم میپرسه و میگه خیلی مواظب خودتون باشید, و من به بابایی میگم مرد کوچکم پیشمه , و مواظبمه .. الهی قربون مرد کوچکم شم.

دلم خیلی برای بابا امیر مهربون تنگ شده پسرم , حتما توام مثل مامان با اون دل گونجشکیت واسه بابایی تنگ شده.. قربون دل کوچولوت شم عشق مامان..

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 اردیبهشت 97 16:55
انشالله بابایی زود و سلامت برمی گرده خونه.
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم, انشالله.
مامان صدرامامان صدرا
24 اردیبهشت 97 23:53
عزیز دلم😙🤗❤قربون دل کوچیکت❤
مامان سمانه
پاسخ
فدات شم مامان صدرا جون😗😙😙