برای تو که ثمره ی یه عشششششق بینظیری

چیدن اتاقت

1397/3/28 13:49
نویسنده : مامان سمانه
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده کوچولوی نازم, آقا پسر گل و آرومم, اخه میدونی چیه مامانی, شما خیلی پسر ناز و آرومی هستی, اصلا مامانی و تو این نه ماه اذیت نکردی خدارو شکر, الان تو هفته سی و پنجم هستی و خیلی آقا و متین تو شکم مامان لالا کردی قشنگم, واز خدا میخوام انشالله هر وقت که بدنیا اومدی بازم همینجور آروم باشی امیدم.  😘😘😘

زندگیه مامان اتاقتو واسه اومدنت آماده کردیم عشقم..

تختات اومد و منم به کمک دوستم خاله الهام وسایل خوشگل تو چیدیم..  خیلی خوشگل شده امیدوارم که پسر نازمم خوشش بیاد از اتاقش., هر روز میر م تو اتاقت با وسایلت خودمو مشغول میکنم و هی قربون صدقت میرم.

مامان شهناز و دایی ناصر و دایی ابراهیم رفتن مشهد پیش امام رضا عزیزم,خوش بحالشون,,  انشالله پسر گلم بدنیا بیاد ما هم بریم پابوس امام رضای مهربون ..اخه خیلی دلم هوای حرم کرده 😟

زندگیه مامان عااااااشقتتتتتم , دیگه چیزی به بغل کردنت نمونده عزیز دلم, دارم لحظه شماری میکنم واسه لمس کردنت.

امیدوارم که مامان لایقی برات باشم و بتونم خوب تربیت و نگهداریت کنم.. 😍😍😍😍😘😘😘

 

پسندها (11)

نظرات (2)

🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
11 تیر 97 2:18
عزیزم مبارکه
اتاقش آماده شد حتما عکساشو بذاااارمحبت
مامان سمانه
پاسخ
سلامت باشی عزیزم, چشم حتما
مامان صدرامامان صدرا
11 تیر 97 5:59
انشالله بسلامتی😍❤
مامان سمانه
پاسخ
سلامت باشی عزیزم