برای تو که ثمره ی یه عشششششق بینظیری

دو ماهگی آروین کوچولو

1397/7/30 18:53
نویسنده : مامان سمانه
148 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز تر از جونم,شیرینیه زندگیه ما,این که میگم شیرینی واقعا شیرینیااااا اخه نمیدونی به زندگیه من و بابایی چه رنگ قشنگی دادی,عاشقتم بخدا,هر لحظه مون شده شکر گذاری خدا,, بابا امیر که واست یه جمله معروف درست کرده و همش تکرار میکنه, میگه آروین فدا مدای صد هزار مرتبه شکر منی,همه رو تک تک با یه ریتم خاص۰ واست میخونه😂

دوماهگیت عزیزم خیلی از ماه پیش بهتر بودی برامون می خندیدی و دلمون و آب میکردی نفخت کمتر شده بود,دستات  و مشت میکردی و میاوردی بالا و بهشون نگاه میکردی,قربون مشتای کوچولوت😍

مامان تن تن اذت عکس میندازه با ژستهای مختلف, تا الان هر ماه با طراحی جالب و با مزه اذت عکس انداختم,۲۰ این ماه با بابا امیر رفتیم شبکه بهداشت و شما واکسن دو ماهگی و زدی, خیلی اون روز اول اذیت شدی و گریه کردی ولی خدارو شکر تب نکردی,روز بدی بود چون نفس مامان بی حال بود 😭  

دوهفته بعد از واکسن گل پسر مامان و بردیم واسه ختنه کردن , اون روز یادمه پنج شنبه بود و بابایی خونه بود و دوتایی با هم بردیمت ,خانوم پرستار به من گفت شما بردی بیرون و فقط پدرش بمونه,من اومدم تو پله ها و تو سالن نموندم,اخه اصلا طاقت شنیدن گریه ها تو نداشتم و همش زیر لب صلوات می فرستادم و آیه الکرسی میخوندم که زودتر تموم شه و خیلی اذیت نشه عزیز دلم,که هفت هشت دقیقه ایی شد و به من گفتن بیا و آرامش کن ,رفتم تو اتاق دیدم بابا امیر داره بالا سرت گریه میکنه و بعدش من زدم زیر گریه,چشمای خوشگلت قرمز و پر از اشک شده بود,بمیرم الهی خیلی گریه کردی ولی بعد که اومدیم خونه حالت خیلی خوب بود و اصلا اذیت نشدی و بعد از گذشت یک هفته حلقت هم افتاد و راحت شدی.. اینم داستان مسلمان شدنت بود پسرم 😍

از شیرین کاریای این ماهت بگم....

 خندیدن , با مامان حرف میزدی یعنی صدا هایی از خودت در میوردی, من قیغه  میکردم توام ادای من و در میاوردی و همین صدا رو تکرار میکردی,میتونی دست و پاهات و بیاری بالا,که اکثرا پاتو میاری بالا و میکوبی به زمین 😂 با چشمای خوشگلت دنبال میکنی ادمارو و چهره های آشنارو میشناسی. 

بابا امیری خیلییییی دوستت داره تند تن  از سر کار زنگ میزنه و حال و احوالت از من می پرسه و به عشق گل پسرش شبا خیلی زودتر از قبلا میاد و هنوز لباسشان در نیاورده میاد تورو بغل میکنه و باهم حرف میزنی, فدات بشم من که توام خوب بلدی دلبری کنی.

وزنت تو دو ماهگی ۵۲۰۰ بود و قدت ۶۱, قربون قد و بالات شم زندگیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)