برای تو که ثمره ی یه عشششششق بینظیری

سه ماهگی آروین کوچولو

1397/7/30 19:37
نویسنده : مامان سمانه
182 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم آروین جونه مامان, شما الان سه ماه و ده روزتونه و رو تخت مامانی در حال حاضر بخواب سر میبری و مامانی از فرصت استفاده کرده و اومده برات پستای خوشگل مشگل بذاره ,

شما تو این ماه کارای خوشمزه زیاد کردی,, برات بگم که مامان زبونشو میاره بیرون و شما ام این کارو میکنی,البته کار بدیه زبون درازی مامان جون,من چون تو با مزه این کارو میکنی دوست دارم, اون دستای سفید و خوشگل تو با مشت میک میزنی و ملچ ملوچ میکنی, شیشه تو با دستای کوچولوت چند لحظه نگه می داری و بعد میندازیش,این ماه دایی ابراهیم پستانک تو گذاشت دهنت و تو از اون موقع به بعد دیگه گرفتی,تا قبل از اون من هرکاری میکردم بخوری دوست نداشتیش و یکی از دوست داشتنیام بود خوردن پستونکت..

وای آروین کوچولو بیدار شد ,, 

داری هم شیر میخوری هم مامانی برات مینویسه, یه خاطره از چند روز پیش بگم,تو حال خواب بودی و پایین نی نی لای لایت بودی

وقتی از خواب بیدار شدی دیدم صدای حرف زدنت داره میاد آروم اومدم دیدم پاهات و تکیه دادی به تاب داری با پات حلش میدی منم سریع گوشیم و برداشتم و اذت فیلمبرداری کردم تا شب بابایی بیاد ببینه پسرش چه کارای خوشگلی بلد شده,خیلی بامزه بود کارت نشون همه دادم و کلی میخندیدن بهت..

میزارمت رو تابت جلوی تلویزیون و کارتون تماشا میکنی و هی دست و پا میزنی, میزارم ت روی پام و برات لالایی می خونم و توام پستونکتو میخوری و می خوابی.. 

مامان و کاملا  میشناسی و همینطور بابا امیر و البته هروقت بابا رو میبینی نق میزنی تا بغلت کنه چون بابا امیر حسابی بغلیت کرده,و بابایی معتقده که بچه تا یه سال اول باید زیاد بغل بشه و در آغوش کشیده شه تا در آینده اعتماد به نفسش بالا بره. باابا امیره دیگه,  رو گل پسرش حساسه..

عزیز دلم وزنش ۶۳۰۰ و قد ۶۵ که کاملا نرماله.. البته مامان خیلی دوست داره تو تپل مپلی بشی ولی نمیدونم چرا نمیشی🤔 انشالله سلامت باشی عزیز دلم ,شوخی میکنم گل پسرم,مامان همه جوره عااااااشقته❤❤❤

 

پسندها (1)

نظرات (0)