برای تو که ثمره ی یه عشششششق بینظیری

۵ ماهگی

1397/11/1 14:35
نویسنده : مامان سمانه
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین پسرم

خدارو روزی هزار بار من و بابا امیر شکر میکنیم بخاطر اومدنت ,بخاطر داشتنت کنارمون 😍

عزیزترینم همین که تورو دارم بزرگترین و بهترین هدیه دنیا رو دارم,خدارو بخاطر این هدیه قشنگ شاکرم🙏

آروین جانم شما پنج ماهگیت گذشت و من نتونستم بیام برات بنویسم مامان و ببخش ,الان که رو پام خوابت برده و شیش ماه داری دارم برات خاطره ۵ ماهگیتو مینویسم عزیزم,

تو این ماه کارای خوشگل مشگل زیاد میکردی و من و بابایی دلمون ضعف میرفت واسه شیرین کاریات, چند نمونش و میگم ; با توپ و بادکنک بازی میکردی ,اونا رو میزاشتی بین دو تا شصت پات و هی میچرخوندیش 😂

یا وقتی میخواستی بخوابی رو پای مامان شروع میکردی به شعر خوندن تا آخر خوابت می برو ,شعرات همه معترضانه و با غر بود😂

اسباب بازیها تو که میدیم دستت همه رو دوست داری خیلی محکم تکون میدی و بعد بعضی  وقتا برخورد میکنه به صورتت و گریه میکنی😂 الهی قربونت شم😘

اینقدر برا مامان کار درست کردی که وقت سر خاروندن ندارم دیگه, اخه کار کردن واسه شازده کوچولوم نمیدونی چقدر لذت بخشه ... اینقدر به خونمون گرما و نور دادی عزیز زندگیم  که زمستونمون و تابستون کردی برامون💋💋💋

تو این ماه بعد از کلی وقت گرفتن و هی کنسل کردن بالاخره موفق شدیم ببریمت اتلیه از گل پسر قشنگم عکسای خوشگل مشگل بگیرم..

عزیزم تو این ماه ۷,۴۰۰ وزن ,۶۶ قدش بود که عالی و روی نمودار سبز بود.

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانمامان
8 بهمن 97 8:49
خداروشکر
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم